seyir defteri




Yıldız Tarihi: 65 Uzay günü, 0891
Mürettebat: 1,0000 xtlmet model Xordis ile 002 beniadem
Galaktik Pozisyon: Samanyolu Virgo SüperCluster
Standart Kozmik Coğrafya:
SFI: 99 SN: 90
H-Endex: 6
K-Enex: 2/6 nT
X-Ray: E3.2
Ptn Flx: 1.79e-01
Elc Fix: 1.02e+00
Aurora: 4/n=3.14
Mag (Bz): -2.9
Güneş Rüzgarı Hızı: 350,0 km/s
Şüpheli Cisim Adı: Apophis
Ortalama Orbit Hızı: 2.0086 km/s
Çap Boyut: 310,09 metre
Tahmini Işık yılı: 2 Eylül 4103




        iznimin son günlerini yaşıyorum: dönüp baktığımda arkama nasıl geçmiş diyorum koskoca 1 ay?
        askerliğe bir müddet ara verdim zoraki olarak...
        şimdi nasılım sorusuna
        geldiğimden daha iyiyim diyemiyorum nedense
        oysa bu sürede daha zinde olarak dönmem lazımdı
        bir ara yazmaya çalıştım askerlik anılarını
        sonra her zamanki gibi üşendim ve vazgeçtim
        yazmadığım ama unutmamam gereken dediğim onlarca anıyı da unuttuğumu fark ediyorum
        demek ki neymiş: unutmamak için yazmak gerekirmiş, 
        beyne çok güvenmemek lazımmış
        hem zaten hatırlamaktan ziyade unutan bir beynim var
        geçmişe dair hatırladıklarım hem az hem de hatırlamak istemiyorum çoğu şeyi
        ama yaşlanmaya başlayınca
        hatırlamak istemediklerimi hatırlamak istediğimi fark ettim
        kötü bir döngüye girdiğimin ben de farkındayım
        işte bunlar hep normalleşme sürecinin sonuçları
        oysa yaşayabilmek için buna ihtiyacım vardı ama aynı şeyler şimdi de normalleştiğim için yaşatmıyor
        evet nerede kalmıştık, askerlik mi diyorduk...
        dönüp arkama baktığımda bu dört ayın nasıl geçtiğini anlayamadığım gibi 
        önümdeki iki ayın da nasıl geçeceğini hiç bilmiyorum
        askerde zaman çok farklı bir kavram onu söyleyebilirim.
        hatta dışarıdaki zamanla aynı olmadığına da yemin edebilirim.
        şimdi önümde geçmek bilmeyecek altmış gün var
        tamam bütün sıkıcılığına rağmen eğlenceli yanlarının olmadığını söyleyemem tabi
        enteresan kişiliklerle tanışma noktasında askeri birlik, nirvana -
        bir de cezaevinde bu kadar renkli kişilikler aynı ortamda olur sanırım
        aslında bunları yazarken unutmamak için yazdığımı düşündüm bir an
        yoksa tekrar başa dönünce silmek geldi içimden
        sonra kendi kendime söylenerek
        bu da diğer yazıların arasında bir kenarda belki ilerde tekrar okunmak üzere dursun
        dedi iç sesim
        hatırlamakta zorlandığını söylememiş miydin
        ilerde bir gün bu ruh halini hem hatırlamış da olursun
        şimdilik günlük benden bugünlük bu kadar 
        başka bir uzay yılında görüşmek üzere....