utopia


Yine bir ingiliz dizisi: 
Karamsar ve oldukça sahici bir atmosfer, tablo gibi çekimlerle psikopat bir kovalamacanın içinde gizemli bir savaş arenası: 
(ütopia)

Nereden anlatmaya başlasam diye düşünüyorum ki artık anlatmanın bana zul olduğu bir dönemdeyim. İki kelime yazsam ve bıraksam diyorum, ama diğer yandan da içim el vermiyor.
Anlatmalıyım diyorum: 
Gizemli Tavşanı ve onun suç ortağı çılgın ve şizofren bilim adamı Mark Dane’yi, kızı Jessica Hyde’ı, taslak çizgiromanı ve Bejan’ı, Wilson Wilson’u, Becky’i, Grant’ı, İan’ı ve psikopat iki katili ve en sona kalan Şebeke’yi…
Yetmez biliyorum çünkü bunlara sebep konuya bir girizgah dahi yapmamışken bunlar da neyin nesi diyebilirsiniz. 

Ruslar!


Grip, aşı, bakanlık, küresel yiyecek firmaları, garip oluşumlar, üst insan, nüfus planlaması ve ters köşe…