dermani dilan






askerlikten bana kalmış anılardan bir tanesi daha
destek bölüğünün o enteresan odasındaki -şimdi güzel hatırlanan, o zamanlarda derin depresyonla geçen günlerden, nasıl olduğunu hiç anlatmayayım -bir ilahi ile seyir defterine not düşüyorum.













dermani dilan

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı  

Hasretin yaktı beni  
Düştüm dağ ve çöllere 
Bu canım sana kurban 
Bu can ve kalbin dermanı  

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı 

Aşkınla düştüm çöllere 
Gözlerim kaldı yollarda 
Alem nurundan yaratıldı 
Bu can ve kalbin dermanı  

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı  

Kamil oldun kemaletten  
Nur kokuyorsun kalbinden  
Mevlanın hatırı için şefaat et 
Bu can ve kalbin dermanı  

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı  

Düştüm çöllere çöllere 
Resulullahın aşkıyla 
Medet eyle sen bize 
Bu can ve kalbin dermanı 

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı  

Yaralıyım, yaralıyım  
Aşkından ben yaralıyım  
Gece gündüz ahuzarım  
Bu can ve kalbin dermanı  

Bu can ve kalbin dermanı  
Gözleri güzel ay gibi 
Adı Muhammed Mustafa 
Bu can ve kalbin dermanı