predestination


                 Zürih Üniversitesi'nin yaptığı bir araştırmada bu filmi izleyen üç kişiden ikisinin kesinlikle beyin ve sinir aksamı bir süre kendine gelemiyormuş -fazla mı abarttım ne!

Hani kafayı yedirten bulmacalar vardır, tam çözecek gibi olursunuz, cevap aklınızın ucuna gelmiştir ama o ip yumağı bir türlü çözülmez -işte bu film de aynen öyle: ne eksik ne de fazla!
                                      Film için "Enteresan" demek istiyorum ama yetmiyor.
"Beyin Gıdıklayıcı" fazla tahrikkar,
 "Cool" eksik kalıyor, 
"Yok Artık" biraz kaba, 
"Vay Canına" fazla bölgesel, 
"Yuuuhhh" 
çok fazla absürt kaçmakla birlikte 
ben hiç bir ayrıntıya girmeden -spoilere- 
genşler izleyin pişman olmazsınız demekle yetinmek istiyorum.
 Dediğim gibi eskisi gibi dinamik beyin hücrelerim yok ve uzun tümleçli cümleler kuramıyorum. Yazdıklarım da bilgi vermekten daha ziyade not düşmek -tarih nasılsa unutacak bizi :))

son bir not: şayet filmi izleyip de anlamazsanız benim gibi ekşi'de ayrıntılı bir özeti geçilmiş zaten...aklınızda bulunsun...