sebah el xer

sosyolojide küyerelleşme diye bir kavram vardır ki bu her gün karşılaşmakla birlikte aynı zamanda farkında olmadığınız da bir gerçekliktir: mcdonalds'tan tutun da coca cola'ya kadar bir çok yabancı ürünün, hangi ülkeye yönelikse o ülkenin yerel motiflerini taşıyan imgelerle satışa sunulmaları gibi...
şimdi diyeceksiniz ki bir şarkı için bu girizgah nedir 
ve
bu kadar uzun bir girizgaha 
ihtiyaç var mıydı ki...

bilmiyorum 
kafam hala bulanık
ve yeni işten gelmenin yorgunluğuyla

tom waist'ten züber salih'e geçişin ben de uyandırdıkları 
bu olsa gerekir

dilsel, ahlaksal, bilimsel, kültürsel ya da sanatsal bir küyerelleşmenin içinde debelenip duruyoruz.
fordizm bitip de post-fordizm gelince rahatlayacağını düşünen işçi sınıfı gibiyim, 
küreselden yerele indirgenmek mutlu etse de 
gelecek benim için hala korkutucu

neyse efendim uzun lafın kısası,

damak tadınıza uyar mı bilmem 

ben beğendim

siz de beğenirseniz buyrun 

hoş bir sada için 



                                                                   züber salih sebah el xer