onu biz öldürdük

                     Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu’nun İzmit’teki Kassel Çocuk Köyü’nde kalan ve bir ilköğretim okulunun anasınıfına devam eden 6 yaşındaki Gülcan Danışman menenjitten öldü.

                     17 ağustoıs Marmara Depremi’nin ardından Almanya’nın Kassel Belediyesi’nin yaptırıp Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu’na devrettiği Kassel Çocuk Yuvası’nda kalan Gülcan Danışman önceki gün aniden rahatsızlandı. Anne babası ayrıldıktan sonra yurda verildiği belirtilen ve aynı zamanda Yahyakaptan Mahallesi’ndeki bir ilköğretim okulunun ana sınıfına giden Gülcan, yüksek ateşle Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı ve tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Sonra düşündüm. Gerçekten onu menenjit mi öldürmüştü.

Hayır, yanılıyorsunuz sanıldığının aksine onu menenjit öldürmemişti. Kim mi öldürmüştü?

Onu deprem öldürdü.

Onu annesi öldürdü.

Onu babası öldürdü.

Onu boşanmış aile kurumu öldürdü.

Onu çocukları esirgeyemeyen kurumu öldürdü.

Onu ilgisiz okulu öldürdü.

Onu hiçbir zaman anlayamayacak öğretmeni öldürdü.

Onu kurumdaki sevgisiz bakıcıları öldürdü.

Onu tıp fakültesi öldürdü.

Onu haberciler öldürdü.

Ve en son bu yazıya şahit siz ve ben beraberce öldürdük.

Mekanın cennet olsun demiyorum zaten biliyorum öyle Gülcan.