seyir defteri


Yıldız Tarihi: 32 Uzay günü, 0891
Mürettebat: 1,000 xtlmet model Xordis ile 002 beniadem
Galaktik Pozisyon: Samanyolu Virgo SüperCluster
Standart Kozmik Coğrafya:
SFI: 99 SN: 99
H-Endex: 6
K-Enex: 2/6 nT
X-Ray: E3.2
Ptn Flx: 1.30e-01
Elc Fix: 1.02e+03
Aurora: 4/n=3.14
Mag (Bz): -2.6
Güneş Rüzgarı Hızı: 350,0 km/s
Şüpheli Cisim Adı: Apophis

Ortalama Orbit Hızı: 26.0086 km/s
Çap Boyut: 310,09 metre

Tahmini Işık yılı: 09 Eylül 2080
               Tam olarak hesaplamasam da kalbime batan kıymığın üzerinden oldukça uzun bir süre geçti. Herhangi bir şey yapmadım. Ağlamadım. Sızlanmadım. Tam olarak nasılım, bilmiyorum.
               Bir hasar tespit çalışması yapmak lazım ki bu da kıymığın yerinden oynaması demek… Haliyle bir süre –daha ne kadar bu böyle devam eder bilmiyorum- bu şekilde devam edeceğim. Arada tüm sinirlerimin bedenimden çekilip uzatıldığını hissediyorum, nasıl bir acı, anlatamam. Yettiği kadar ağrı kesici şimdilik beni götürüyor. Bazen de anlamlandırmaya çalışıyorum, olmuyor.
              Ufacık bir kıymık bu kadar can yakabilir mi? Yakıyor.